Dorpsquiz 2021

Op Koningsdag, 27 april 2021 organiseert de Oranjevereniging Giessen-Oudekerk een heuse dorpsquiz. Bijna 100 vragen over Ouwkerk, de bewoners en de activiteiten in ons dorp.

Je kan met je gezin of ander Corona-proof team deelnemen aan deze middag. Geef je voor woensdag 21 april 12:00 uur op via dorpsquiz@giessen-oudekerk.nl. Op Koningsdag kan je dan tussen 11:00 en 12:00 de quiz-tas met onder andere het vragenboek op komen halen bij onze “drive-walk-cycle-through”. Inleveren gaat op dezelfde manier tussen 17:00 en 18:00 uur.

Je hebt met je team dus de gehele middag de tijd om alle vragen in het quizboek te beantwoorden. Voor de deelname heb je geen computer of internet nodig tenzij je wat op wilt zoeken. Een pen is dus genoeg!

De kosten voor deelname zijn 5 euro per team/boekje (graag contant en gepast betalen).

Reacties zijn gesloten.