• Dit evenement is voorbij.

38e Gondelvaart

10 september 2022 @ 19:00 - 23:59

€5,00

De Oudkerkse gondelvaart wordt beschouwd als één van de grootste en meest spectaculaire van Nederland. Iets wat de ruim 25.000 bezoekers die we elke editie mogen verwelkomen zullen beamen.
De laatste editie in 2018 werd gewonnen de groep ‘nog eentje dan‘ met hun prachtige uitbeelding ‘Horigen achter de Poort‘. Maar ook herinneren we ons nog groep ‘Salute‘ en hun nagebouwde Apres-ski hut ‘Cin Cin‘ met een heuse springschans met 15.000 kilo echte sneeuw waar snowboarders vanaf sprongen.
Iedere twee jaar waren de boten fraaier en met steeds meer spektakel. De deelnemers maken elkaar iedere keer weer fanatieker om de mooiste boot te maken. En toen was daar Corona en moest de vaart in zowel 2020 en 2021 worden geannuleerd.
Eindelijk, na vier jaar, is het weer zover. Op 10 September zal de 38e Gondelvaart plaats vinden.

Entree: € 5,= per persoon
Er is geen voorverkoop. Entree kan ter plekke contant of met PIN betaald worden.

Meer informatie voor bezoekers is te vinden op de pagina: Informatie bezoekers – Gondelvaart Giessen-Oudekerk.

Voor de (toekomstige) deelnemers organiseren we een voorlichtingsavond op woensdag 30 maart aanstaande in Café Olt Ghiessen, aanvang 20:00 uur. Het inschrijfformulier en vaarreglement voor deelnemers staan op de informatiepagina.

Datum:
10 september 2022