Stem op ons!

Vanaf vandaag kan er weer op de Oranjevereniging gestemd worden via Rabo Clubsupport.

Iedereen verdient een club, aldus de Rabobank. Het is als een 2e huis. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Kortom: verenigingen zijn onmisbaar. Daarom helpt de Rabobank clubs graag met kennis, netwerk en geld om hun ambities te realiseren. Zo geeft deze coöperatieve bank ieder jaar een deel van hun winst terug aan de verenigingen. Daarnaast zetten ze hun kennis en netwerk in om clubs toekomstbestendiger te maken. Dit alles doet de Rabobank samen met hun partners NOC*NSF, LKCA, Kunstbende en verschillende sportbonden.

Des te meer stemmen we als Oranjevereniging krijgen, des te meer kunnen we doen voor Giessen-Oudekerk en omgeving.
Met name de Gondelvaart die aanstaande zaterdag gehouden wordt is daar een mooi voorbeeld van!

Stem daarom voor 28 september op Oranjevereniging Giessen-Oudekerk via Rabo Clubsupport of je Rabobank App.