Jaarvergadering 2023

Op vrijdag 27 januari vindt de jaarlijkse ledenvergadering plaats van Oranjevereniging Giessen-Oudekerk.
De vergadering wordt gehouden in Café Olt Ghiessen en is die avond alleen toegankelijk voor leden.

Tijdens deze ledenvergadering wordt er een terugblik gedaan op het afgelopen jaar en kijken we vooruit naar de activiteiten die we dit jaar hopen te kunnen organiseren zoals Koningsdag en de feestweek in september.
Uiteraard zullen de gratis verloting onder de aanwezigen en de lotenverkoop voor de betaalde verloting niet ontbreken.

Alle leden zijn van harte uitgenodigd om deze jaarvergadering bij te wonen. Ben je nog geen lid van Oranjevereniging Giessen-Oudekerk? Print het inschrijfformulier uit, vul het in en neem het mee zodat je ons steunt en mee kan beslissen over de activiteiten die we organiseren.

De agenda voor die avond is bij alle leden bezorgd maar ook hier te zien.