• Dit evenement is voorbij.

Koningsdag 2021

27 april 2021 @ 09:30 - 18:00

Koningsdag kan ook dit jaar niet voluit gevierd worden zoals we dat gewend zijn. Echter, Koningsdag zal niet onopgemerkt voorbij gaan.

We hebben voor jullie de volgende onderdelen in petto:

Online vlaghijsen
We zullen om 09:30 uur online de vlag voor jullie gaan hijsen. Dit zal live te volgen zijn via onze Facebook pagina.

Versierde fietsen
Alle kinderen van Giessen-Oudekerk kunnen ’s ochtends hun fiets zo mooi mogelijk versieren. Tussen 10:00 en 11:00 uur kunnen de kinderen hun versierde fietsen aan Ouwkerk tonen door het rondje HJ van Dijkstraat, Dr Gravemeijerstraat en Oudkerkseweg te fietsen. Hiervoor zijn leuke en lekkere prijzen voor alle deelnemers.

Kleurplaat
Voor alle kinderen jong en oud verschijnt er om 13:00 uur op de website een leuke kleurplaat. Print hem uit en kleur deze zo mooi mogelijk in. Er zijn leuke prijzen mee te winnen! Lever de kleurplaat tussen 16:00 en 17:00 uur in bij het schoolplein.

Dorpquiz
We organiseren in de middag een heuse Dorpsquiz. Je kan per gezin of ander Corona-proof team deelnemen door je team op te geven. Meer informatie hierover op de speciale Dorpsquiz 2021 pagina.

Datum:
27 april 2021