2021 loop ten einde…..

NieuwjaarswensWaar we vorig jaar nog dachten langzaam weer richting ons vertrouwde leven te kunnen gaan, zitten we weer midden in een lockdown…..

Opnieuw moeten we terug kijken op een bijzonder jaar: geen traditionele Koningsdag en opnieuw geen Gondelvaart.
Wel hebben we tijdens koningsdag een dorpsquiz kunnen organiseren. Vele dorpsgenoten deden mee en genoten van een paar leuke uurtjes puzzelen.

In plaats van de Gondelvaart konden we, onder de toen geldende corona maatregelen, wel “Ouwkerks Endless Summer Party” organiseren. Duidelijk was dat een ieder wel toe was aan een feestje. Wat een gezelligheid, wat een sfeer, heerlijk.

Inmiddels is het eind december. Corona beheerst weer het nieuws. De gehele samenleving wordt er mee geconfronteerd. Grote delen van de samenleving liggen weer stil. Scholen, winkels, horecagelegenheden moesten sluiten. Maar ook in de privésfeer en het verenigingsleven kunnen we niet om Corona heen. We wensen alle getroffenen sterkte in deze moeilijke tijden.

Juist in de decembermaand mogen we elkaar gewoon het allerbeste wensen. Nu in 2021 is dat meer dan ooit: gezondheid! En meteen daarachter veerkracht, hoop op betere tijden en alle goeds voor een nieuw kalenderjaar. En dat alles sámen in een goede (Oranje) harmonie met elkaar.

Bestuur Oranjevereniging Giessen-Oudekerk