Jaarvergadering

Meer en meer komen er versoepelingen ten aanzien van het Coronabeleid van de overheid. Hierdoor kunnen we op vrijdag 18 maart aanstaande na ruim 2 jaar weer met de leden bij elkaar komen voor de jaarvergadering.
Het bestuur is blij dat we deze jaarvergadering uit kunnen schrijven en alle leden van Oranjevereniging Giessen-Oudekerk hiervoor uit mogen nodigen.

De jaarvergadering wordt gehouden in Café Olt Ghiessen en is alleen toegankelijk voor leden van Oranjevereniging Giessen-Oudekerk. Indien u geen lid bent heeft u voorafgaand aan de vergadering de mogelijkheid lid te worden en alsnog de vergadering bij te wonen.

Tijdens de jaarvergadering blikken we terug op de afgelopen twee jaar en kijken we vooruit naar de activiteiten die we dit jaar willen organiseren. Als hoogtepunt hopen we op zaterdag 10 september de Gondelvaart te mogen en kunnen organiseren.

De volledige agenda van de jaarvergadering is hier te vinden.