Programma Koningsdag

Het programma voor Koningsdag is bekend!
Vanzelfsprekend beginnen we de dag met z’n allen om 9:30 uur op het Groenplein met het hijsen van de vlag en de Aubade.
Aansluitend beginnen om 10:15 uur de kinderspelen op het schoolplein. Hierbij zijn alle kinderen uit Giessen-Oudekerk van harte welkom!
Na afloop wordt er (voor de volwassenen) de traditionele oranjebitter geschonken.

Na het succes van afgelopen jaar, kunnen ook dit jaar de kinderen weer hun fiets versieren en fietsen zij weer een paar rondjes door het dorp. De start hiervoor is om 16:00 uur op het schoolplein. En uiteraard is er na afloop voor elke deelnemer een leuk prijsje!

En we hebben een nieuw onderdeel in het programma: De Alleskunner!
Een avond vol verrassende opdrachten en spellen waarbij iedere ronde 1 of meerdere deelnemers afvallen. Wie is de beste Alleskunner van Giessen-Oudekerk? Onder het genot van een hapje en een drankje kunt u uw vaardigheden tonen en er is een prijsje te winnen.
Dit spektakel begint om 17:00 uur op het schoolplein. Opgeven kan nu alvast via een email naar de secretaris.

Gedurende dag verzorgt Buurtschap “Wijde Giessen” de hapjes en drankjes op het schoolplein.

We sluiten de dag af met de lampionnen optocht. De start is om 21:15 uur op het schoolplein.