Programma Feesttent 2023

Nog eventjes geduld en dan is het weer zover: De Feesttent staat dan weer op het trapveldje naast de school! We hebben weer een leuk en gevarieerd programma voor jullie in petto met een aantal welbekende onderdelen maar ook heel wat nieuws en dat beloofd een spektakel te worden!

Woensdag 6 september
Kindermiddag
: We trappen ’s middags af speciaal voor alle kinderen van Giessen-Oudekerk: Ze kunnen lekker drummen met  Drumtastic, er is Disco en natuurlijk ook een bingo met leuke prijzen! Aanvang 14:00 uur en de toegang is gratis!

The Masked Oudkerker: ’s Avonds komen er 10 bekende Oudkerkers of personen met een warme band met het dorp onherkenbaar op het podium. Het is aan het publiek om te raden wie er verborgen zitten in deze waanzinnige vermommingen. Kom ook, en probeer aan de hand van diverse aanwijzingen en cryptische hints deze personen te “ontmaskeren”. Draai tijdens deze avond uw favoriete nummers op de aanwezige jukebox en maak er samen een mooi feestje van! Aanvang 19:45 uur.

Donderdag 7 september
Bingoavond: Voor de tweede keer in onze feesttent een geweldige bingo met Tommy Netten! Er zijn mooie prijzen te winnen deze avond tijdens meerdere rondjes bingo. Bingoblokjes à € 10,00 voor 8 ronden. Aanvang 19:45 uur.

Vrijdag 8 september
Q-Music The Party: De vrijdag is weer gevuld met een lekkere portie discomuziek wat door de diskjockeys van Q-Music weer tot een groot feest gemaakt gaat worden. De tent gaat om 20:00 uur open, aanvang 21:00 uur.
Kaarten zijn in de voorverkoop voor € 10,00 per stuk te koop bij Olt Ghiessen, Leo de Bruin (06-30295288), Plein 2 en
Wijn- & Drankenhandel Fred van den Heuvel. Aan de tent kost een kaartje € 12,50.

Zaterdag 9 september
Playbackshow
: De zaterdagmiddag begint natuurlijk met een bomvolle tent want niemand wil dit legendarische onderdeel van de feesttent missen. Deelnemers van jong tot oud maken er weer een prachtige show van. Wil je deelnemen, schrijf je dan in door het inschrijfformulier te downloaden en uit te printen. Het formulier is/wordt ook samen met het programma huis aan huis verspreid in Giessen-Oudekerk. Er zijn mooie bekers en geldprijzen te winnen! Aanvang 14:00 uur.

Dorps Barbecue: Aansluitend aan de playbackshow hebben we zoals vanouds natuurlijk weer de BBQ met verschillende lekkernijen. Opgeven kan tot 2 september bij Leo de Bruin (06-30295288, liefst Whatsapp) of via het emailadres BBQ@giessen-oudekerk.nl. Graag naam, adres en aantal personen vermelden. En na de Dorps-BBQ gaan de tafels en stoelen weer aan de kant voor:

Feestavond met  Niks aan de Zeis: De laatste avond van de feesttent maken we met z’n allen nog een gezellig feestje van. En daarvoor staat de regionale band Niks aan de Zeis op hun klompen op het podium. Aanvang 20:00 uur, Entree € 10,00 (alleen aan de tent, geen voorverkoop).