Huldiging Sjaak Oudakker

Tijdens de laatste jaarvergadering in januari van dit jaar hadden we al stil gestaan bij het vertrek van Sjaak Oudakker sr.
Na 34 jaar bestuurslid te zijn geweest van Oranjevereniging Giessen-Oudekerk vond hij het tijd om van zijn welverdiende pensioen te gaan genieten.
Tijdens die jaarvergadering is hij al in het zonnetje gezet en benoemd tot erelid van onze vereniging.

Dit vonden we echter niet genoeg en daarvoor kwam op zaterdag 9 september bestuurslid van de Koninklijke Bond van Oranjeverenigingen Jilske de Bruin naar Giessen-Oudekerk om Sjaak Oudakker sr en zijn vrouw nog eens extra in het zonnetje te zetten.
Voorzitster Anke sprak Sjaak en zijn vrouw toe. Daarna sprak Jilske de Bruin van de Koninklijke Bond van Oranjeverenigingen Sjaak toe om hem daarna te huldigen tot Bondsridder van de KBOV met de daarbij behorende gouden legpenning en gouden speld en overhandigde Sjaaks vrouw Adrie een schitterende bos bloemen.

Reacties zijn gesloten.